Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria

  • masa pelepasan:2024-04-28 10:40:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:178
  • Penerangan pantas:

    Bandar Changchun, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuningBunyi dalam kes kegagalan fasaGaris kuasa input dan output tiga-f

Kandungan artikel
fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Bandar ChangchunPasar pengubah dalaman lambat

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

BilsonSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa,Bandar ChangchunSoalan ujian pengubah kuasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Pemburukan pengisihan Solenoid


Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan harian



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius,Bandar ChangchunPengubah kuasa 2000 KVA, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Trend pasarPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,Bandar ChangchunGambar pemasangan pengubah kuasa, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan harian



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Perbaikan kualitiSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Bandar ChangchunSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

DubrekaMaklumat produk lain
  • CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

    CagliariJembatan pengangkutan bekasBunyi agak kecil

  • CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

    CagliariPlatform mengangkat garpu gunting bergerakApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

    CagliariPlatform penangkapan panggung teaterApakah pengelasan tertentu

  • PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

    PyuOutline dimensions of oil immersed transformerApakah faedah pelapisan

  • PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

    PabianicePlatform angkat silinder hidraulikApakah peranan penyelenggaraan

  • PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

    PabianiceAngkat dan mendarat jambatanCara beroperasi dalam susun

  • MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

    MesworthJembatan pengangkutan gudangPenyelidikan Sistem Pengurusan

  • MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

    MesworthPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriPelbagai pilihan pelbagai bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria memberi anda Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria oleh syarikat kami, perkhidmatan Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria. Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bandar ChangchunApakah pengubah jenis keringCara melakukan penyelenggaraan dan penyelenggaraan haria, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!