DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa

  • masa pelepasan:2024-01-07 15:31:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:110
  • Penerangan pantas:

    Dubreka,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya b

Kandungan artikel

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

DubrekaKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Ivel TimurIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), tujuan rawatan boleh dicapai.


DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin,DubrekaStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Standard eksekutifPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Kilang pengubah kuasa


DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

produksiDry type transformer factory

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari m.

DubrekaKebocoran minyak dari radiator paip panas

Pengubah kuasa

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,DubrekaSpesifikasi kemampuan pengubah kuasa 10kV, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

DubrekaMaklumat produk lain
  • ItaliPangkalan meningkatCasting khas cemerlang

    ItaliPangkalan meningkatCasting khas cemerlang

  • BheramaraTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah anda tahu mengenai penger

    BheramaraTank penyimpanan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkanAdakah anda tahu mengenai penger

  • VespermPlatform penangkapan hidraulik dalamanPanduan pemasangan dan penyingkiran

    VespermPlatform penangkapan hidraulik dalamanPanduan pemasangan dan penyingkiran

  • VespermJembatan penerbangan hidraulikPenyelenggaraan

    VespermJembatan penerbangan hidraulikPenyelenggaraan

  • VarpalotaJembatan pengangkutan gudangMenormalkan

    VarpalotaJembatan pengangkutan gudangMenormalkan

  • VarpalotaLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumMenggalakkan pertumbuhan usaha sama

    VarpalotaLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumMenggalakkan pertumbuhan usaha sama

  • VarpalotaPangkalan platform meningkatApakah nilai utama era Internet

    VarpalotaPangkalan platform meningkatApakah nilai utama era Internet

  • PhultalaTekanan pengubahAnalisis komprehensif penjualan terus meningkat

    PhultalaTekanan pengubahAnalisis komprehensif penjualan terus meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa memberi anda DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa oleh syarikat kami, perkhidmatan DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa. DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DubrekaPenukar tiga fasaAkal harga berkaitan dengan faktor apa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!